آیا گوگل به Etsy اولویت می‌دهد؟

موضوع جالب روز

من ازت می‌خواهم درباره یه موضوع جالب برات بگم. داشتم توی گوگل دنبال محصولات کریستال پلیش پنجمین اَونیو (5th Ave Crystal Poland) می‌گشتم. اما جالب اینجاست که وقتی سرچ کردم، گوگل به من پیشنهاد کرد که به ایس‌تی (Etsy) – یک وبسایت معروف برای خرید و فروش محصولات دست‌ساز و هنری – سری بزنم تا این محصولات رو پیدا کنم. به نظر میاد که گوگل داره یه جور طرفداری نشون میده.

نگرانی‌ها و تجربیات شخصی

اما این واقعا عجیب و نگران‌کننده‌ست، چون مثلاً ای‌بی (eBay) هم کلی از این محصولات رو داره و من خودم به‌تازگی یکی از اونا رو فروختم. این جریان من رو به یاد داستان‌هایی می‌اندازه که مثلاً دستیار صوتی آمازون، الکسا (Alexa)، به‌جای اطلاعات بی‌طرفانه، به نفع یک نامزد خاص صحبت می‌کرد.

دعوت به جستجو و بررسی

به نظرم شاید برات جالب باشه که خودت یه بررسی کنی و ببینی اگه برند خودت رو سرچ کنی، گوگل چه پیشنهادی بهت میده. این موضوع می‌تونه برای تو و کسب‌وکارت واقعا اهمیت داشته باشه، چون فقط ایس‌تی (Etsy) نیست که توی این زمینه فعالیت می‌کنه و بقیه هم باید شانسی مساوی داشته باشند.

مدیریت فروشگاه آنلاین

حالا این موضوع رو به یک مسئله‌ای که اکثر کسب‌وکارهای آنلاین باهاش دست‌وپنجه نرم می‌کنن وصل کنیم. مدیریت فروشگاه آنلاین و انجام کارهای روزمره مثل صدور فاکتور، ارسال پیامک به مشتری، یا حتی ساخت برچسب پستی برای محصولات یکی از اون دردسرهای روزانه است که ممکنه وقت و انرژی زیادی از ما بگیره. اما با استفاده از اپلیکیشن فاکتورلند، میشه این موارد رو به صورت آنلاین و با سرعت و دقت بیشتری انجام داد. این اپلیکیشن به کسب‌وکارها کمک می‌کنه تا به راحتی عملیات روزمره خودشون رو مدیریت کنن و وقت بیشتری برای رشد و نوآوری داشته باشند.

رقابت در دنیای آنلاین

در دنیای امروزی، که رقابت شدیدی در دنیای آنلاین وجود داره، استفاده از ابزارهای هوشمند همچون فاکتورلند می‌تونه به شما کمک کنه که از رقبا پیشی بگیرید. شاید در گذشته ایجاد و ارسال فاکتور به‌صورت دستی خیلی زمان‌بر بود، اما حالا با چند کلیک ساده می‌تونید این کار رو انجام بدید و حتی به دنبال روش‌های مختلف تعامل با مشتریانتون باشید.

اهمیت شناخت الگوریتم‌ها

در نهایت، همیشه باید به‌دنبال شناخت الگوریتم‌های موتورهای جستجو و تأثیراتشون بر روی کسب‌وکار خودتون باشید. این روزها، تکنولوژی هوشمند داره راه‌های جدیدی رو برای معرفی برندها و محصولات ارائه میده و مهمه که ما هم از این فناوری‌ها به‌نفع خودمون استفاده کنیم. چه در زمینه مدیریت فاکتورها و تولید برچسب‌های پستی با فاکتورلند، چه در شناخت بهتر رقبای آنلاین، همیشه باید آمادگی بهره‌برداری از تکنولوژی‌های جدید رو داشته باشیم.

مقالات مرتبط

اشتراک گذاری موقعیت در اینستاگرام: تمامی جزئیات
چگونه با تغییرات ساده فروش خود را افزایش دهید؟
چگونه فروشگاه آنلاین خود را رشد دهیم؟
ساخت فاکتور بسته بندی مرسوله + دانلود
تغییرات جدید eBay: پیشنهادات اتوماتیک
کشف استایل‌های جدید با هوش مصنوعی eBay
چطور با هوش مصنوعی فروش بیشتری داشته باشیم؟
تازه‌های فناوری لجستیک: تحول در حمل و نقل

مرتبط پست

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *